Spring til indhold

ONLINE HANDEL, E-COMMERCE, WEBSHOPS

ecommerce

– er din løsning parat til fremtiden?

Online handel er steget og steget gennem de sidste år. Kunderne køber mere og mere – større ordre og nye produkttype. Senest har COVID-19 sat ekstra turbo på udviklingen, da vi i perioder kun har kunnet købe online.

Det har udfordret mange webshopejere, da deres system(er) pludselig er for små, for langsomme og uden den nødvendige sikkerhed.

Der er brug for et moderne website med den fuldt integrerede webshop, som skyder data rundt mellem forretnings systemer i høj fart.

Shoppen skal være integreret til de sociale medier som Facebook og instagram med tilknyttede shopping-oplevelser for at gøre kunderne i stand til både at finde og købe dine produkter direkte i deres feed og uden at forlade deres foretrukne platform.

Der er komme nye og flere muligheder med markedspladser som Amazon, Ebay og Alibaba, der giver virksomheder mulighed for at sælge og kommunikerer med kunder globalt uden en fuldt udviklet international organisation med lokale fragtaftaler og lagre, og ikke mindst på platforme, som kunderne allerede er dybt involverede i.

Skab de bedste personlige kundeoplevelser og brug der relevante omnichannel kanaler

Personalisering er en fællesbetegnelse for en række muligheder for at målrette budskaber og funktionalitet direkte mod brugeren eller målgruppen. Målet er at bygge bro mellem den effektive e-commerce platform og den personlige betjening i en butik, hvor servicepersonalet kender dine præferencer.

Personalisering kan være forskellen mellem den gode og den dårlige kundeoplevelse, og kræver et stort kendskab til brugeren. Det betyder, at du skal vurdere konkrete brugsoplevelser, så de data du indsamler og personaliserer ud fra, skaber værdi for din e-commerce platform. Gør du det rigtigt, kan du skabe en stærk omnichannel løsning rettet mod kunden på de rigtige tidspunkter og de rigtige steder i kunderejsen.

Det kan være noget så simpelt, som at kundens personlige oplysninger er autoudfyldt, når de køber en vare på din e-commerce platform. Eller at kundens telefonnummer genkendes, når kunden ringer, så sagen allerede er åben for din kundeservicemedarbejder, når de har kunden i røret.

Værdien for kunden er, at du viser relevant indhold og levere høj effektive købsprocesser. Værdien for din forretning er, at det skaber høje konverteringsrater og loyalitet blandt dine kunder. Det er desuden af stor værdi at automatisere processer som ellers ville være tidskrævende eller umulige at løse i så stor skala, hvis mennesker skal varetage opgaven.

Hvordan ser du e-commerce fremtiden? Er vi gode nok til at gribe mulighederne for at vækste vores salg? Giv mig din kommentar i kommentarfeltet.

Hej, her bruger vi også cookies. Det håber jeg, er ok med dig.